El Benefici bàsic és la funció per la qual un producte o servei ha estat creat. Aquesta és una part fonamental de l'esttratègia del missatge publicitari, ja que cada vegada existeixen més productes que compleixen les mateixes funcions. És per aquest motiu que els publicistes es troben amb el gran repte de fer el producte únic i més atractiu que el de la competència.
A continuació trobem 10 anuncis relacionats amb el sector de la bellesa, la salud i la higiene que estan relacionats amb el seu benefici màxim.
- Perfum Yves Saint Laurent - Sensualitat - Anunci Yves Saint Laurent
- Tampax - Higiene, comoditat - Anunci Tampax
- Preservatius Control - Prevenció - Anunci Control
- Chanel Nº 5 - elegància i bellesa - Chanel - Nicole Kidman
- Dolce & Gavanna - èxit - Anunci Dolce&Gavanna
- Preservatius Control - Plaer - Anunci Control
- Aspirina - Benestar - Anunci Aspirina
- Tampax - pràctic - Anunci Tampax Patricia Conde
- Evax - adaptabilitat, comoditat - Anunci Evax
- Durex - diversió, plaer sense fre - Anunci Durex
- Durex - fàcil de posar - Anunci Durex
- Pantene - Higiene, bellesa - Anunci Pantene Sara Carbonero
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada